mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

24 Aug 2012

LALALASHISHI BERAYA

ASSALAMUALAIKUM ^__^
 first of all sebelum saya melalut ta tentu pasal saya nak wish SELAMAT HARI RAYA^__^ HAHA,, cam ne raya tahun nie kawan-kawan? ada baik tak? beraya mana? baju raya colour ape? berape pasang? haha,, mesti korang tngah jawab dalam ati kan? its okey laa,, janji korang happy.. raya tahun nie bermakna sangat pada aku,.nak tau sebab ape? jengjengjeng.. sebab raya tahun nie aku dah idup sendiri,, baju raya beli sendiri, hanta jahit sendiri.. itu ini semua sendiri,, cuma rumah jeaa,, aku stay tinggal ngan family agi,, maklom laa,, beloma de duit nak beli rumah,, hihi,, melalut plak aku nie,, haisyh,..
nak dijadikan cerita la kan? hari nie da raya ke 6.. duit raya pon dah banyak,, hihi malu jeaa,, umo da 20 dapat duit raya lagi.. kan??
oke la, meh sini aku nak cerita sikit pasal raya ke-6 aku tahun 2012 nie ea ??
alkisah,,


taraaa,,,~~ jengjengjeng :)
ngehngeh,, HAHAHA,..
yang mana tak kenal aku agi,, nie la die tuan empunya blog.. SITI NADZIRAH DI BERI NAMA :)

senyum senyum LALALASHISHI.. ^___^

ewah,, style LALALASHISHI..

<3


hah 4 gamba kat atas nie adelah mereka yang biol tak betol lagi gilaa..
AKU SAYANG SANGAT KAT MEREKA kerana pada mereka sekali berkawan selamanya kawan !!

dari kiri : FATIN, IKA, PIKA, ibu (mak arwah qiqi), aku , FYRA
walau pon arwah da pergi meninggalkan kami tapi,,
kami tak pernah sekali pon meninggalkan dia,
AL-FATIHAH,..

*IKA AND FIRA,.
aku sayang korang sumpah sayang,, macam mana pon korang..
yee,, dulu aku bodoh,, pasal mulot puaka beracun aku makan hati dengan korang depan aku cite lebat pungpang2 pasal korang itu ini,, tapi,, belakang aku pumpang2 plak pasal aku,, ape masalah dia pon aku ta tau,, tapi tak pe,, bia die nak bedengki dengan kita,, cuma,, aku TAK AKAN AMPUN KAN DIA sampai dia sedar salah die,.. :)


HAH kat atas ade sedikit nota,, and sedikit asam garam mengimbau kembali,, jengjengjeng :)


hari nie puas beraya ngan dorang tapi,, TAK PUAS,, kalau boleh aku nak satu hari ngan dorang.. macam dulu-dulu,, potpet2 sampai tgh malam,, :)
 dari pagi sampai ke petang,, tengs IKA masak ern untuk kitorang :)
MEE HAILAM + MEE SUP...
nanti tahun depan aku nak menu lain plak,, ngehngeh ^__^
 after rumah ika. gi rumah ARWAH,, first masuk rumah diaa,, aku terbayang diaa..
time salam actually da sebak da,, tapi cover lagi,,
mak dia tak pernah lupa kitorang,, maklom laa.. semua dah lain..
dulu selekeh beringos sekarang semua nak cantik cantik :)
after tu gi melawat arwah plak,, dekat TAMAN KOSAS..
al-fatihah sekali lagi pada diaa..
semoga rohnya ditempatkan di tempat orang orang beriman,,
AMIN..

then,,. balik tu pika, mizan and mak ngan ayah arwah yang hanta kitorang sampai KL SENTRAL.
jasa makcik takkan kami lupakan,, INSYAALLAH,,

after ni. next trip kitorang nak pergi ZOO NEGARA,, yahoo..
haha,, nie idea gilaa aku laa,, akak aku pegi then dia cakap zoo da semakin maju, aku pon nak gi jugak :)
LALALALALA,..
mungkin after ZOO nak ajak dorang gi mandi kat waterfall belakang tu la.. mesti best kan,,
*jgn risau kengkawan,, bagi aku rancang sume tu dulu,, ngehngeh ^__^

eh eh belom abes cite lagi,,,
hah.. malam beraye uma FYRA plak :)
besa gilaa uma fira,, macam istana,, ^__^
hihi,, nak wet raye lebih sebab tu puji lebih :P
*kidding jea fyra sayang jgn amik hati :)

and last... pukol 10.15 sampai rumah basuh kaki.. update blog upload gamba and then TERUS TIDO,..

SELAMAT MALAM..

habis dah cite aku,, hihi,,, jumpe lagi,, muahmuah,, byebye..~~

No comments:

Post a Comment

my HISTORY