mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

21 Sept 2012

i am practical student :)


pejam celik pejam celik,,,
plus mines da dekat 3 bulan aku jadi praktikal student kat ASSB (toyota) shah alam,, 

alahai kat seksyen 15 tu sebelah karang kraf jeaa.. 
yea,, mula mula dapat department tu mmg first aku pikir macam bosan jea,, mesti ta de keja,, dok lepak jea dah masuk seminggu,, AKU KENA DERAA. HAHA,, tapi,, bukan kena dera dengan bos cuma kena dera ngan staff,, waaa,,,~~ tapi bila pikir balik aku bertuah sgt sgt,,, :) sebab dorang semua tak kedekut ilmu,, sikit pon ta,, dorang trick aku macam pekerja,, yeah,, bilaa pikir aku keja key in jea,, and paling mengharu kan..
alkisaahh,,, ada satu pagi tu,,
time morning meeting bos baru balik vietnam bawak qcc team present kat sana,, 
and then dia cakap.. next month trip ke indon pula,,
 nanti i nak beberapa orang ikot i pegi indon pulak cuma,, 
kita mmg tak boleh shopping or whateva kat sana,,
 sebab bertolak pagi sabtu and pagi ahad bersiap balik plak,, 
aku pon dengar tak dengat jea time meeting tu,, 
sebab aku fikir mmg aku ta dapat joint laa,, 
aku kan praktikal student,.. buad bodo jeaa,..
 tetiba ada soalan,,
  nazira i nak you backupp qcc team time kat indon...
 first perkataan yg ada kat otak aku :) back up kat shah alam or kat indon,,
 and soalan tu terus menerus dari otak ke mulot tanpa bertapis,, haha,, 
bos aku pon senyum sambil cakap.. yea laa,, 

kalau you kat sini team kat indon macam  mana you nak back up meyh,, :)
hari tu paling bahagia jea bagi aku,, dari pagi sampai petang aku asik tnya soalan yg sama kat bos aku,, sampai aku sendiri rasa dia fedup ngan soalan aku,, ngehngehngeh,,

but,, a big problem is... aku mana ada passport,, so kena buad laa??
bila da buad passport tak kan nak pegi indon jea,, lalala... fikir fikir dan fikir,. panjang laa langkah aku :D

indonesia,, wait for this october :D wahaa~~~ bubbyee~~

No comments:

Post a Comment

my HISTORY