mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

6 Jul 2012

alhamdulillah..

ASSSALAMUALAIKUM :)
alhamdullillah.. cukop seminngu anak buah aku masok sepital and hari nie dia da boleh keluar,, bersyukur semua selamat, tapi lepas satu satu masalah yang datang,, ada plak cerita yg tak sedap di dgr dtg dari mulot org,, tak tau itu serita betol atau pon buad buad,, humm lupakan pasal tu,, so sekarang anak buah aku da 95% da sihat :) harap dekat rumah nie dia lagi sihat laa,, kalau kat sepital pon dia batok jea,, yelaa,, hospital kan,, kadang kadang ade bnyak virus jgk,, bersyukur sgt dia dah sembuh,, :)
mak aku sampai buad ern bubur itam putih :) untuk dia, syg betol mak aku kat cucu dia tu :)
hari ke-3
*sian dia tak larat penuh wire kat badan diaa,

hari ke-5
*kat badan da ta de wire dah,, cuma tgn dia jea ade jarom nak amik darah :)

hari ke-6
*tadaa,,, dia da semakin pulih cuma kena tunggu kebenaran nak balik jea,, :))

dan sekarang dia da semakin sembuh and bole balik dah :)
sian dia,, kecik kecik da kena cocok sana sini,,
tgk tu...
dia kidal macam saya kan?
semua perangai saya sebijik ada kat dia,, cuma,, dia ikot yg bak je,, yg tak baik dia ta penah ikot lagi,,
insyaallah dia akan ikot yg baik jeaa,, kan kakak? :)

*terima kasih kat kengkawan and family yg tak pernah putus bagi semanggat kat family kite,, :)
hanya ALLAH yg boleh balas jasa hampa,, 

No comments:

Post a Comment

my HISTORY