mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

28 Jun 2012

i love you kakak !

ASSALAMUALAIKUM

pagi lagi aku da dapat berita sedih,, anak buah aku masok hospital sebab minom ubat demam adik dia,, and aku baru pas balik dari hanta charger and tengok dia sekejap, sebab bukan time melawat docte ta kasi reramai tgk dia,..balik aku call kawan aku sebab sedara dia penah sakit macam tu and dia bagi tau sedara dia meninggal sebab sakit tu,, YA ALAH.... berita apa lagi pagi pagi nie? mak ta berenti ngis dari malam tadi,, aku ta bole tgk mak sedih,, mak kesal sebab ta bawak dia awal awal,,,, kitorang ingat kan dia okey,,  sebab dia macam biasa activ,, bole main lompat lompat agi petang semalam,, malam baru ade effect.. aku betol betol perlu kan someone sekarang,. sekarang dia ade kat icu.. dokte detect kuman kat hati dia,, aku ta bole terima semua tu.. lepas satu satu,, kali nie ape plak? ya ALLAH,, harap penyakit tu ade penawar,, tadi time tengok dia,,, dia baring jea,, letih kot,, tapi tengok dia sumpah ta tahan... banyak wire kat badan diaa,, dia seda cuma ta larat,, hari nie kena puasa.. satu hari,, budak kecik mana tahan lapa,, berapa jam puasa aku ta pasti,, tapi ta sanggop tgk dia macam tu,, macam macam dalam pikiran aku sekarang,, bercelaru,, even dia anak buah aku je pon.. duduk satu rumah kot.. kawan gadoh aku,, gelak sesame,,, begado sesama... biasa la nakal budak... HANYA ALLLAH JE YANG TAHU SEKARANG,,! macam mana rasa sedih kami sekeluarga,,, handfone mak dari tadi bebunyi,, semua tanya macam mana,, lagi la mak sedih,, aku ta tau nak lepas ern kat sape sekarang.. macam macam aku pikir,, pening daa,, ~ anak buah aku tu selalu buad aku rindu,, kalau dia ta de kat umah nie kosong je,, sunyi jea,, sejak ade diaa umah aku bising,, selalu dgr budak ngis laa,, ketawa laa,,, aku harap petang nanti dia da semboh esok lusa bole balik umah,, AMIN ~~ tolong doakan dia yea geng ?





kalau la dia ada ngan aku sekarang nieh
satu jea aku nak cakap kat dia,, even dia ta tau lagi apa itu sayang...

KAKAK AUTIE YA SAYANG KAKAK !!! T_____________________________T

No comments:

Post a Comment

my HISTORY