mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

12 Mar 2012

naik atas pelamin !!

jengjengjeng :))
taraaaa,, haa,, mesti korang terkejut kan :)
chooii,, bukan aku yang kawin laa,,
makcik aku yang terakhir tu naik pelamin,,
TAHNIAH kepada NUR FAIEZA ngan SARHAM :)
semoga kekal ke anak cucu la hendaknyaa,,
HAAA.. nak dijadikan ceritaa,,
after buad kenduri belah perempuan mesti la kenduri umah laki kan?
ok dah sampai mase kene la kenduri belah laki,,
yang lain sume dok bekumpol kat umah tok..
family aku je tak de kat umah tok,,
sebab mak aku nak gi kursus haji bulan 9 ni,, INSYALLAH..
haa sambung ceritaa,,
ade ke patut dorang suroh aku jadi pengapit?? haduiii!! tak patot tak patot,, !
bukan ape,, aku ta nak rosak kan gamba kawin org kan :D
pastu nak tak nak jadi je laa,, ! :)


taraaa~~~~

jengjengjeng !! :)
nie la ahli keluarga baru,,
membiak lagi keturunan ABDUL SAMAD ngn MISMINAH..





SELAMAT PENGANTIN BARU SEMOGA KEKAL KE ANAK CUCU ACU ! :)






No comments:

Post a Comment

my HISTORY