mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

29 Feb 2012

ape dah jadi nie :D

hello + holla
ASSALAMUALAIKUM gengs blogger :))
maap la dah lame tak menyapu kat blog nie,,
bukan ape,, tak de mse laa,,
kelas lak dari pagi sampai petang,
stop untuk rehat dua jam je,,
letih sangat sampai semalam berlaku trajedi lawak,,
HAHAHAHA..


nak jadikan cerita semalam abis klas kol 4..
lepas klas aku teros balik uma,
 lepak juP rehat rehat ngn romate planning itu planning ini da pukol 6 lebih,,
mata berat sangat,, mula mula nak dengar lagu je,,
 pastu tertido,, sedar-sedar dah kol 7.40 :)
dengan keadaan kelam kabutnyaa aku pon teros bangon sebab time tu aku nampak romate aku dua orang tgh sebok mengemas macam keadaan pagi pagi seblom nak gi kelas,,
aku pon mengelupo la ingat kan aku da lambat nak gi kelas sebab perangai aku kalo romate aku kejut nak gi kelas mesti aku tido dalam berape minit baru gi mandi,, :)
sambung cerita lagi,, aku pon teros bgon dengan keadan mengelabah berdiri dpn pintu,,
then aku tanye ar housemate aku "ARINA DAH mandi ke?"
then die pon macam pelik pastu dia angok jee,,
 aku pon ape agi kelam kabut la masuk bilik amik barang mandi aku,,
mase nak gi bilik air nak mandi tu aku fikir kenape la roomate aku tak kejut aku,,
sedih sangat nie,,
dalam pikiran lak macam-macam ar tertanya-tanye,,



oke laa,, mandi cam biase,, 
tengah-tengah mandi tu,,,
JENGJENGJENG...

OHHHH.. NOOOO
hahahaha,, baru aku sedar aku bangon kol 7.40 pm bukan am..
adei,, spoile betol,,
kuar je bilik air aku dah tersengeh-sengeh senyum
romate aku dah pelik ngan aku kelam-kabut mandi pastu kuar bilik air tersengeh-sengeh,,
da siap pkai baju sume,, aku cerite la kat sume housemate aku,,
THEN.. dorang gelak macam nak mati,, HAHAHA,,
ape laa nak jadi ngan aku nie kan? :)
adeiii,,, pas nie aku janji ta nak tido petang lagi.. SERIK weiii :D
adei,, MALU je,,


hahaha,,, nasib aku tak kuar ern BADMOOD aku marah dorang nape tak kejut ern aku :)

MORAL OF STORY
tak baik tidur tengah petang sebab nanti mengigau macam aku ^___^

No comments:

Post a Comment

my HISTORY