mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

12 Mar 2012

a lot of STORY !

after dua minggu tak jumpe sebuk dengan kenduri acu,,
finally, jumpe jugak pujaan malayaa aku ! :))
sumpah rindu gila tahap cipan kat dia,,
AHAD, gi tengok CINTA KURA-KURA
ISNIN petang lepas dapat tau kelas petang semua batal sebab lecture meeting,
aku pon mula la merancang merayap sane sini !
this week dia keje malam,,
so that petang kitorang ade masa nak bersama lagi,
memang semalam dah jumpa tapi sapa puas wei DUA MINGGU tak jumpe, !!
dah buntu gilaa,, hari- hari on call je,,
dengar suara, tapi selagi tak jumpe RINDU tetap RINDUUU!!
TAPI~~ bila dah ade depan mata mula la rase itu tak kena ini tak kena !
yeee,, aku bukan jenis perempuan yang bajet depan BOYFIE bajet ayu,,
cover itu ini,, tak kitorang memang street to da point je,,
ase nak maki nak hina memang main lepas,,
buad ape nak simpan kan?
mungkin pada korang kitorang macam tah hapa-hapa..
tapi pada aku hubungan aku ngan dia sangat ISTIMEWA,,
aku bersyukur kenal dia dari sekolah and dia dah banyak ubah aku !
dia sangop buad ape saja dengan aku,, baik buruk aku,,
tak sopan aku kurang hajar aku sume dia dah faham,,
and dia sorang je akan faham aku macam mana family aku faham aku,, !
even kadangkadang dia macam dah fedup ngan perangai aku...
tapii~~ lepas dua tiga minit oke balik dah :)
dia sangat memahami...
aku tak tau wei,,
macam mana la life aku kalau satu hari nanti jodoh aku memang bukan dengan dia,,
macam mana aku nak survive kalo orang yang selame nie ajo aku itu ini,,
advise aku macam-macam pandangan itu ini tak de,,
EISYH!! EISYH!!
aku ase bole jadi gilaaa ~~~
and finally ! AKU CINTA KAU BIE!!


* snap diam diam ! :D
*pujaan malaya hatikuu :p

 *TAK TERUCAP  BANYAKNYE SAYANG AKU KAT KAU, AND AKU DAH BUKTIKAN AND SEKARANG,, ! your turn :P

No comments:

Post a Comment

my HISTORY