mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

22 Mar 2012

i miss you a lot sayang !

RINDU RINDU RINDU,, tak de ayat lain yang aku akan update selain rindu,,
sumpah b,, semlam aku text kau jee,,
ingat nak call kau tapi kredit ta de,, kalau topap bajet lari,,
so aku text je laa,, mengharap kau call,,
tapi aku ta nak gtau aku diam jee,,
text text sampai malam sampai tertidoo,,
da la mesej tergantung,,
oke tak pe,, pastu hari niee, kau balik awal dengan tak bgitau kau pening pale,,
nasib baik mak kau baik,, die yang gtau kau tak sihat,
tipon kau banyak kali kau ta angkat,,
tu laa,, aku da cakap,, ta larat jgan buad,,
rambut tu, suro potong sayang sangat !
konon nak jadi rapunzel lettuwwww...
haisyh,, BIE BIE,,,
aku tunggu je b kau call aku,, orang lain aku harap text aku orang lain yang text,,
macam biase laa,, ape yang aku bole buad tunggu kau tipon sampai sekarang,,

BIEE,,
kau nak tau tak?? satu hari aku ta cakap ngan kau aku ta bole douh,,
mesti down,,
sumpah bie,, tah arr,, aku tau ko mara aku crite bende nie kat sini tapi,,
kat sape agi aku nak cite?? nak cite kat kau,,
respon ade but kalau jumpe,, kalau tgh jauh cam ni mcam ne b?
kau tak sihat ta nak gtau aku,, bile aku tanye kau cakap kau oke je,,
konon ta nak aku risau laa?? kau ta angkat call aku, text aku ta balas agi aku risau kau tau taa??
tah laa,, sedih douh bie,,
aku call banyak kali,, operator maxis yang jawab kan untuk kau,,
text kau satu pon ta de feed back,,
aku ta sangop douh biee...
aku tau ko ta kan bace simple entry nie hari nie,,
tapii,, aku ta nak kau buad agi douh biee,, hari tu kau da janji,,
tapi,, kau buad agi,, ergghh,, tah laaaa... tak tau nak cakap ape,,
tapii,, aku dapat ase biee,, kau ignore aku macam mane pon dalam ati kau ta penah lupe aku kan??
aku tau macam mane aku sayang kau macam tu laa kau sayag aku kan bie?
macam mana aku rindu kau macam tu la kau rindu aku kan?
aku sayang kau douh biee, sumpah sayang !



*simple entyry nie ngan mampu tunggu kau text aku jee laa yang aku bole buad sekarang nieee.. !!
miss you alot LOVE,,  T_____T


*even aku nak jadi engineer konon konon pompan yang amik engineering nie ganas laa,, :p
tapi kalau bab cintaa aku  tetap kalah,, !! :)

No comments:

Post a Comment

my HISTORY