mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

20 Nov 2011

yeah.. CUTI CUTI :)

selesai jawab paper enginering maths :)
tiga selesai, tinggal la satu :)
usaha dah sekarang tinggal tawakal dan berdoa je laa

lagi satu paper je tinggal, :)
pas tu HOLIDAY time :)
cuti sebulan,,
omakaiii LAME TUU :D
kalau dudok rumah jee,, tak bergerak la aku hari-hari dok hadap lappie jea :D
decide nak balik kampung duduk ngan atok,,
tapi tak tau la mak ngn abah kasi tak :)

dulu time cuti sekolah je aku selalu kene pos uma atok alasannya sebab ta nak bagi merayap :)
tapi mak ngn abah tak tau,, atok aku la orang paling SPORTING,,
petang-petang merayap jenjalan gi pantai :)
kalau duduk rumah atok haha,, memang aku suke laa,,
memancing laa,, itu laa ini laa,,
sebab sedare-sedare aku sume kene pos macam aku jugak,,
kahkahkah.(padan muka kitorang)

tapi sejak sume dah besar sume dah sibok..
dah lame ta balik kampung kalau balik pon stay sane 2 tiga hari je,,
sebab ade kenduri kalau tak jangan harap nak balik,,
atok aku mulot die macam murai ayam,,
potpet potpet..
ade je nak bising,, maksu aku selalu kene ar,,
haha,, padan muke kau acu :D

maksu aku lak umo tak tue mane pon lebih kurang aku je,, tua maksu aku dalam 5 tahun,, :)
die baka arwah tok wan yang last,,
org kate penghabisan stok :)
bhahahaha,,

tah laa,, teringin lak nak stay kampung lame lame mcm zaman kegemilangan dulu-dulu,,
harap mak ngn abah pos aku lagi la cuti nie :D
yeppiee seronoknyee,, :D
tak saba tunggu cuti sem nie agi 2 hari pastu bercuti la kami,, :)
kepada budak-budak uitm.
korang jgn nak jelouse lah,, korang dah cuti kan,,
bagi kitorang cuti lak :)
baru adill,,:)
wehihihihihi,...
*bajet macam bdk uitm bace lak entry aku :P

oke la guys,,
sampai sini jee, nanti free aku update latest story tok korang oke..
I LEBIU READERS..
terima kasih abeskan masa korang bace entry bosan nie,, :)
BYEBYE..


No comments:

Post a Comment

my HISTORY