mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

16 Nov 2011

sedih sedih sedih...

kadang kadang ape yang kita jangka tak semua same dengan yang kita fikirkan,,
kadang-kadang ape yang kite fikir tak same ape yang orang lain fikir,,
dari pagi sampai laa tengah hari,,
dari bangon tido,, jawab final mcm haran jadah,, balik nak on9 dengan seronok dapat msg saya awek die,,
bapak terdiam,,

sape tak sedih weii,,
dah sayang dah cinta jadi cm nie pulak,,
tah laa,,, 
IZZAT,,, saya sayang awakk,, 
tu je yang dapat saya cakap,, tapi awak tak pernah hargai saya kan,,
saya tau,, awak boleh dapat lagi hebat dari saya,,
saya tak cantik,, saya sedar,,,

awak handsome ramai orang nak,,
kalau die jodoh awak saya redhaaa...
saya doakan awak bahagia,,

tu je yang saya dapat cakap sekarang,,,
byebye,,

*menaip sambil menangis,,
#mood : sedih, :'(

No comments:

Post a Comment

my HISTORY