mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

25 Nov 2011

mr.holiday :D

MY HOLIDAYS COMING~~

hey.. what'S up yaw~~
haha dah lame kan tak mengarut :)
sementare tangan tengah mengatal nak menaip,,
sementare hati tengah rase rindu dan sayang,,, 
meh aku mengarut kejap :)
Dah due hari dok umah,,
 tak saba tunggu sabtu nie nak fly
from KLANG BANDAR DIRAJA to my lovely village SUNGAI NIBONG, SELANGOR :D
yeah,, dok umah memang bosan seyh,, macam tak de je kan,,
 dok uma asik nak begaduh je ngan mak aku,, gaduh-gaduh sayang :D
i love you mum <3
 haha nakal kan?? nak buad cm ne..
sebulan cuti,, nak keje malas. baik duduk umah rilex.. :)
meluangkan mase bersama mereka yang tersayang :)
rutin harian,,
 untuk cuti semester nie,,
bangun tido kacau my mum kat dapo jage due orang luvely niece sampai mak aku siap masak..
then masuk bilik online FACEBOOK :)
sampai ke petang,, kalau bosan bawak lappie kuar online kat atas buai,. nak jadi puteri kan??
kahkah..


haisyh seriously bosan gile,,
MR.RIGHT pulak asik bz je,, :(
maklum la,, dah masuk kuliahkan,, sebab tu die sebok je,,
no wonder laa,, asal die tau aku kat sini sayang dan tak pernah lupekan dia,,
tu jee~~~


harap-harap cuti semester kali nie seronok,,
harap-harap aku kuad tok terima ape jee dugaan tak macam semester lepas :)
yang lepas bia lepas,, pandang depan tok yang lagi baik :))
yeahh,,
nie peringatan tok diri sendiri dan my lovely readerss :D

FULLSTOP FOR TODAY,,
byebye READERSS~~~

No comments:

Post a Comment

my HISTORY