mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

27 Oct 2011

all boys are same.

today entry ditujukan untuk lelaki buaya darat,,,


kenape hah lelaki mesti nak mainkan perasaan perempuan,,
tak faham lah,, aku bukan nak cakap semua,, tapi SEGELINTIR..
fine korang nak awek korang perfect..
tapi korang??

korang dah ade awek..
 jge awek korang bukan sebok nak jage pompan lain,,
ye tak salah kalau nak bekawan tpi jgn sampai kau mainkan perasaan perempuan lain,.
dah ade gf but mengaku diri tu single,,
cube korang bayang ern bile si gadis buad mcm tu,, ape perasan korang,hah, wahai jejake...

tah laa.. sedih aku tgk orang yg kene mcm niee,, 
kadang-kadang aku takut pon ade..
takot nak kenal ngn LELAKI lagi,, 



YA ALLAH YA TUHANKU,,
jauh kan la aku jodoh dengan orang yang macam nie,,
AMIN,,


F.U.L.L.S.T.O.P 


No comments:

Post a Comment

my HISTORY