mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

28 Oct 2011

pagi jumaat yang seronok :)

semalam seblom tido saya ada baca satu doa bunyik begini..
HAKHAKHAK..
"mintak mintak la esok saya nampak awak.. even awak ta nak bercakap ngan saya tapi.. 
saya nak sgt tgk awak,,"

then bgun nak gi poli urh ase mcm mlas jee,,,
sampai park moto mcm biase...
letak helmet yg comel tu,, kunci itu kunci ini,,
pas ti ade moto lalu si penunggang pakai baju colour hijau,,
teros hati saya berbunga,, !!!
tapi time tu awak ta pandang saya pon...
tpi cukop la satu hari ni saya happy sampai saya rasa sangat seronok..
even bende tu sekejap jee,, tapi,,
tah laa,, seronok sangat..


lepas nie awak dah tak de kat poli lagi dah, :(
saya harap awak tak lupa kat saya..

TERIMA KASIH AWAK.. :(

No comments:

Post a Comment

my HISTORY