mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

25 Oct 2011

malang..malang...malang

hai kengkawan readers :)
lame kan tak bace coretan hari hari :)
ececeh,,
sorry la,, nie pon my lovely gadget baru repair,, tension gile laa..
last week..
ahad tinggal broadband kat kampung,,
then ari rabu da dapat on9 la puas2 kan.. :)
pas tu bole lak kamis pagi screen pecah,, hah,, lari mood time tu,,
tension gilee laa,,
melalak jgak la aku time tu ern haha,, ,mne tak nye,, penat aku tggu broadband,,
hari-hari dok tgk housemate aku on9.. 
PANAS JEE :)
noww,, semua dah settle.. laptop dah repair,, hah mengambik..
sume cakap baik beli baru dari repair,, tapi aku bukan kayee,, cm ne nak beli baru,, just bole hanta repair,,
tu pon beratus,, aduss,, koyak koyak :)

hah pas screen pecah hari tu sabtu tu konon saje je la jenjalan kat JUSCO
nfon pulak bole tinggal kat moto,, adui,, sejam lebih pulak,,
nasib baik laa ta de insan yg berhati busuk time tu,, kalo tak,, hah mmg aku ase nak bunoh diri jee la ernn hai,, masalah masalah...

sejak due menjak nie aku ta tau la asal aku asik lupe jee,,
MACAM ORANG TUA  :)
oke start hari niee,, bersambung lah merepek aku hari-hari,,
mesti korang rindu kankan :)

untuk hari nie cukup la sampai sini jee :)
BYE BYE :D

No comments:

Post a Comment

my HISTORY