mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

8 Sep 2011

perasaan

kalau tak suka buad cara tak suka,,
jangan kejap msg,, kejap buad tak de je,,
tak paham laa,,  saye tak bole la macam niee,,
saye dah cube pujuk merayu ngn awak tapi awak cakap awak tak sediaa,,
ape lagi yang saye nak buat,, saye dah nak lupekan awak walaupon berat,,
 TAPI..asal naik je numbe awak kat fon sayee.. saye mengharapkan sesuatu,,, ia nya lebih dari kawan,, awak sayang die,, awak ckp awak syg sayee,, ape niee,,,
saye tak suke.. kalau awak nak kan die,,
beri die perhatian sepenuh nya,, bukan sekejap die sekejap saye,,
kalau die betol sayangkan awakk,, kenape die tak terima awak jee...
tah laa dunia.. kenape la manusia nie macam nie..
kalau jadi baik susah.. jadi jahat pon susah...
penat saye nak lupe kan awak,,  tapi tak boleehh mmg tak boleh,, mungkin saye perlukan mase tok lupekan awak.. saye tak tau ape yg ade kat awak,,, ape yg istimewanya awak.. tapi,, saye tetap cari awak,,, saye kecewe,, dulu awak janji mcm macam-macam kat saye,, tapi semua tinggal janji,, saye mengharapkan awak.. mengharapkan segalanya,,, bodohkan saye ape lagi laa yang saye nak kan??

kalau betol awak tak suke saye dah,, tolong jangan text saye,, jgn cari saye untuk beberape bulan niee,,, saye nak belaja,, nak keja cite-cite sye.. saye ade hidop saye jugak,, bukan nak fikir sal awak jee,, saye tak nak keluarga saye kecewaa, ngn sayee... walau pon susah,, saye akan cube terima hakikat,,,


SAYE SENTIASE AKAN MENDOAKAN AWAK BAHAGIA,, PECAYELAH...

1 comment:

  1. helo . hmm . saya support awk punya semangat :D

    ReplyDelete

my HISTORY