mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

10 Sept 2011

coretan hari ini :)

first of all :)
hari ni saye tak nak merepek sal couple + cinta + sedih :D

hari ni nak cerite sal sorang kawan yang baik,, yang selalu ade kalo aku susah senang :)
FRIENDS ARE EVERYHING TO ME..

*kalau tak salah la kan :)
commercial name JINGGE :D


dulu kat kelas aku suke bawak gule-gule expecialy hacks :)
hacks tu ade maksud :)
hanye budak km4  je yg tau :)
bermakne bhai,,, hahaha,,,
hah jingge nie ern tekenal ngn model COLGATE :)
tgk ar gigi die mmg putih jee,, senang cite bole buad cermin bhai,, ahaha :)
*sorrry jingge :)
jingge nie pandai gilee,, semue subject time sekolah dulu die mmg pling terer laa :))
sape boleh kalah ern die kire nasib jee..
pas je abes sekolah 
masing-masing buad hal sendiri :)
tapi kitorang stay contect each other tau :)
 bukan kitorang jee,, semua budak km4.. humm..
bahagie je aku rase dapat kawan macam dorg,, selalu berade di sisi...
kawan yang baik adelah mereka,, dan mereka adelah sahabat yang baik <3<3
and now jingge nie study kat uthm :)
course mechanical engineering kalau tak silap...
aku belaja kat poli jee,,
tak sehebat die kan??
haha,,  now end of story :)
doakan kami mengejar cite-cite kami..

thats all :)
thank you :D

*Sorry jingge kalau tersalah tulis :P



2 comments:

  1. nad..setakat ni x de org pun add aku?? kahkahkah...niat kau x tercapai...
    ape2hal..Terima Kasih babe...

    ReplyDelete
  2. la.. :)
    kau nak orang ramai add kau ke?? :)
    nape tak cakap ??
    nanti aku buad lain erh :D

    ReplyDelete

my HISTORY