mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

12 Aug 2011

what happend on this week :))

firstly :)
senyum tak perlu kata apa-apa :))
HAPPY+SYIOK = MENDAPAT KEBAHAGIAAN :)nampak tak?? da lame gile weyh tak semeriah macam ni,,, haha :))
ye memang baru beberape hari kami bersama TAPI aku dapat rase die adelah terhebat dari yang terbaik :)


blank




blank




blank




blank




blank







and
TARAAAAAAAA :D
ouh tak nampak ye :))
sekejap :))



loading....


loading....






loading....




loading....


and
jengjeng
Muhammad Fayyadh Bin Mohd Hatawi :)



dah lah tak payah nak usha sangat lah kan :))
da lame aku suke die pecaye tak?? and FINALLY,..
aku die punye dan die aku punye :Pape kau nak jugak?? hah meh la one by one ngn aku,, compom kau penyek punye :P

hanye itu yang dapat dikatakan :)
i'll try the best care of him :))
try to give everything to make our love happy..happy and happy :))
demi mu ape sajja sayang :)

*mood : happy like crazy
i love you MOHD FAYYADH MOHD HATAWI :))

3 comments:

my HISTORY