mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

18 Aug 2011

Miss u MR.RIGHT

Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu ku ungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakinimu
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Ku slalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Ku slalu milikmu
Yang mencintaimu

wah,, semakin hari semakin sayang
hati plak semakin hari semakin berbunge..
tak tau la nak cakap ape lagi :))
 
betul la kate orang kalo kite begaduh tu kite lagi sayang kan??
hah tips tau tu,, kalau korang suke someone tu,, korang try la gado ngn die confirm punye die akan rindu korang then time tu la korang mengunekan kemahiran korang mengayat :))
try do it <3<3
baru seminggu kot kami bersame.. tapi dah macam 10 bulan dah,,
waww bahagie you,,,
1st date pegi pusat islam bersame <3<3 pegi solat,,
 aku nie dari yang malas nak solat tapi,, sekarang da rajin dah :))
 then.. petang tu berbuke bersamee,, seronook,,
time tu ar da macam 10 tahun kenal dah,,
kitorang gi RESTORAN BARRA SEKSYEN 7
 aku pon ta percaye boleh semesre tuu :))


then last wednesday kitorang gi jenjalan kat sunway piramid :))
time tu plan nak berbuke sesame tapi,, mr right ade hal pulak kene balik awal :(
 time kat sunway :))
ade sweet memories :))
dah la bulan puase,, ASTAGFIRULLAH HALAZIMMM,,
Ape la nak jadi,, haha,, yang mane tau cerite tu tau la,,
ta kan aku nak cerite everything kot kat korg :P
MALUMALU,,, :))
hey geng ti kite story lagi ye :))
nak balik klang la,, rindu wif family :))
semoge berjumpe lagi,,

TATA...
*sori la ta de latest picture la,, nanti kalo ade saye janji saye update yee :))

i love you MUHAMMAD FAYYADH BIN HATAWI :)

sayang awak sangat-sangat :)
bile awak disisi bahagie tak terhingge <3<3
ily <3<3

No comments:

Post a Comment

my HISTORY