mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

12 Jun 2012

i am promoter !

ASSALAMUALAIKUM.
hey ho geng.. :) ada baik? ALHAMDULILLAH jika anda baik belaja semua,, HAHAHA..
hai hari demi hari,, manusia semakin ramai,, kehendak lebih dari keperluan.. ececeh,, ~~ cam nie aku nak gtau korang.. sape yang stay dekat area JUSCO bukit tinggi,, HAH~~~ korang cari kerje kosong ern? nak gaji 1000+++ korang nak keje promoter kat jusco ta?? banyak woo nak pakai orang,, lagi lagi sejak sume orang masuk belaja nieh,, semua nak pakai promoter,, alahai,, korang jadi la part time promoter dulu,, pas tu baru la naik naik naik,, seriously,, kalau bahagian ladies tu,, ferghh tak payah cakap,, semua nak pakai orang,, gaji plak 1000++ kalau korang rajin kerje tau? haa,, ek'eleyh tak pecaya?? rugi laa,, kalau korang teros apply untuk PERMENANT promoter masyuk sikit ar,, tapi,, jgn mimpi teros dapat laa,,, kalau ade pon mmg nasib korang baik laa,,

mesti korang pelik ern asal aku tetibe nak share kat sini :)
aku pon baru lagi jadi promoter nieh ta sampai sebulan pon,, baru seminggu lebih jeah,, gaji pon ta sampai 900 ade la dalam 700 je kot.. :) dulu kan aku pernah share kat satu entry dalam blog nie jgk yg aku kerja kat KLANG ern? BORMAS ern? kedai fotostat,, hah,, aku dah berenti daa,, penat la keje situ,, bangon pagi tonggang tebalik buku,, dapat 4++ jea.. sikit sangat,, topap aku sebulan pon ta lepas kan?? ahaha,, minyak moto lagi,, memang aku decide nak berenti laa,, HAHAHA, jahat gilaa laa,, dapat gaji pagi tengah hari tak datang keja dah.. kahkah,,, penat weyh,, sape tahan? bangla punye gaji pon ta sikit macam tu,, macam mana la orang MALAYSIA nak maju,, kat tempat lame tu memang seronok,, masok kol 9am balik kol 6pm malam ade mase ngan family,, ahad cuti public holiday pon cuti,, tapi tu laa,, gaji dia masalah,, sikit gilaa,, aku bajet dapat dalam 500 pon cukop laa,, nie 400 lebeyh jea, maaf laa,, mmg kena cari tempat lain laa,, :)

---> okey la geng ade pape soalan pasal promoter tu,, leave je soalan korang ngan link korang kat shoutbox oke :)
--->maseh geng sebab bace!! :)

*selamat malam...

No comments:

Post a Comment

my HISTORY