mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

17 Dec 2011

end off 2011


 

ouh tidak,,
paling tak suka time SELSEMA !!!
see tak boleh tido~~
kalau laa si dia teman kan best !!
op op,, jgn nak pikir kuning sangat la kan?? hadoiyaii !!!

haisyh!!
TODAY SUPER SUNDAY !oh damn sekajap je mase berlalu,,
dah nak new year,,
acane nie??
azam tahun lepas ta abes agi??
post pone tahun depan la nampak nye !!
this year sgt super duper laa,,
bnyak sgt kenangan ngn SENIOR la,,
ngn CLASSMATE la,, hope sume bnde tu ta BLAH macam tu je ! :)
harap next year ade lagi best dari nie :))
tak saba nak naik tahun baru, !
harap ape yang aku hajat for the last day in this year tercapai laa :))
AMINNN~~orang kate tahun baru  azam baru cita-cita baru !!
yeke?? haha,, aku lak tahun je baru,,
yang lain sume tak tuka kot, !! sebab..
tetttt.,, mana bole bagitau sume korang nak tau, AMBOII~~ :p
HAHAHAHAA~~
tak de laa,, bagi aku dunia aku diri aku...
buad apa nak jadi orang lain??
buad ape nak berdengki???
sorry guys,, aku bukan orang macam tu !!
tapi yeah tak salah nak berubah dari buruk kepada baik :))

hopefully ta de dah yang pahit pahit nak jadi nak dekat ujung tahun nie,,,
cukup la yang pahit selame nie aku ase. !!
tak larat agi nak jadi ern sejarah bnyak sgt!!
dah penat nak kumpol sejarah !
hidup nie susah baik kite bagi orang kadang kadang buruk kite dapat,
haisyh,, ~~
dunia berubah manusia pon berubah,,
kadang-kadang kejam,, kadang kadang adil..
sume tu KARMA !!
ape kita bagi orang tu yang kite dapat !!
kadang takut jugak sebab aku pon bukan baik sangat,,
ade gak menipu orang,, alahai,, tipu sunat je kot :)
tapi INSYAALLAH selagi ade masalah aku mesti settle ern cara elok, !!
if da tak boleh baru ar nak bemusuh ke ape ke, !!
perangai aku mmg ta boleh berubah ape pon korang nak cakap memang aku macam tu !!
cukup la kalau korang ta berape nak kenal aku jgn nak menilai aku !
sebab bende tu aku paling BENCI !!
sebab pada aku,,
AKU TAK KAN CARI MASALAH KALAU ORANG TAK MINTAK MASALAH !!AKU TAK KAN MARAH KAU ORANG TAK BUAD AKU MARAH !!AKU BOLEH JADI KAWAN AKU BOLEH JADI LAWAN :)tu je,, simple,, aku bukan jenis suke cari musuh,,
tapi kalau kau nak sgt bermusuh dengan aku,, !
aku sangat suke,, sebab MUSUH = PEMINAT !!
kadangkadang aku memang cakap pakai direct sebab tak gune nak bertapis!!

JUST BE YOURSELF DONT BE COPYCATS :)thats all :)

No comments:

Post a Comment

my HISTORY