mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

17 Dec 2011

no TITLE


 

 
OHH.. rindu kat blog :*
dah lama aku tak menaip pepanjang..
werk :P


pejam celik pejam celik dah nak sebulan duk rumah !
maklom la cuti kan :)
tah holiday nie sumpah bosan gile,,
orang lain seronok la bercuti sebab same dengan cuti penggalkan??
 aku dok uma je laa nmpaknye !!
next week 2o.12.2011 da kena dafta kat poli,
WAHH,, ta saba je. rindu gilaa kat classmate :)

HAHA,, last week keluar result sume tak sabaa,,,
HARI-HARI dok tunggu dari janji kol 9 postpone kol 3 !
pastu server jemm.
tension je ar,, after 3 days baru bole tgk ! :)
haha,, aku dah agak da pointer menurun tapi takut ade fail 2 paper je,,
ALHAMDULILLAH pointer je down tapi ta payah repeat paper,, :)
dah perempuan kelas aku pon same jgk :)
kitorang stay 3-pointer keatas agi :)
TAHNIAH guyss :))

then cuti nie plak asik demam je,,
maklom la cuaca kan??
tak berape nak elok :))
mule mule sakit tekak then selsema, then demam humm,,
orang kate kalau kite sakit maknanya ALLAH menguji kita,,
ALHAMDULILLAH  :))

so guys,, TAK DE APE YG SERONOK PON cuti sem nie, korang camne??


THE END..



No comments:

Post a Comment

my HISTORY