mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

12 Oct 2011

no title to write :D

rase rindu plak nak membebel kat sini... 
dah malam tapi mate lak terbeliak tak boleh nak tido..
hah meh aku nak cerite sikit.. 
wah meletop-letop plak idea aku nak merepek tgh malam nie kan :)




pening otak aku this week.. sume nak follow up..
ade lagi 4 week untok habis ern sume topic...
OHMAIGOOOOOOOD..!!!
aku lak bersenang lenang macam orang tak belaja,,
horey sane horey sini..
nak study malas.. asyik la nak on9 jee,,
haisyh ape la nak jadi kan?
nad...nad...


sejak due menjak nie banyak pulak masalah.. 
itu laa... ini laa..
tapi nasib baik aku seorang yang menpunyai sikap REDHO yang tinggi :)
mcam KLCC.. bhaha,,
mengarut lagi.. maaf :(
takut lak nak final.. kengkadang rase macam nak bunoh diri je takot ade repeat..
kadang kadang tak saba pulak nak final.. boleh cuti.. boleh kerja <3
boleh soping..boleh merayap sane merayap sini :)
weeee rinduunye nak merayap-rayap :)
parents aku selalu beharap aku dapat abes ern diploma nie..
aku pon tak sabar nak ade IR,..
IR DATIN SIITI NADZIRAH BINTI SAHAT :)
wahooo... gempak..
time tu mesti semua org nak ckp aku kawan dorg kan?
ahaha,, time aku burok.. hodoh sume lari,,
humm tak pee,, ade hari boleh dibalas :D

tgk berangan terlebih lak aku nie :)
mAap laaaa..
okey lah guys,, tetibe ngntok plak nak mimpi yg indah lagi berseri :)


bye bye..

No comments:

Post a Comment

my HISTORY