mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

13 Oct 2011

musuh oh musuh :D

READERSS :)

hai tgh buad ape?
 nie nak story sikit,, dari pagi aku asik nak begaduh je hari nie,, 
tak tau ar asal ern.. aku kacau hidop orang pon tak,, tapi ade je org nak kacau hidup aku :(
sobsob :(
kau tak kenal aku kau jgn nak memandai judge aku,,
konon konon kau nak nasihat ern aku,, bagi nasihat baik sikit aku boleh terime,, 
kau dah la buad aku merane dulu,, finally kau yang merane,,
hah rase kan.. aku malas nak layan orang macam kau,,
aku tego tak usik pon tak,, tolong tolong dan tolong..
aku tak suke cari gaduh,,
tapi kalau kau dah mule kan mendapatlah kau,,
 memang aku jahat,, tapi jahat aku tak penah kacau org kalau org tak kacau aku faham ??
aku ase hidop kau ern tak habis habis kan nak mengacau merosak dan melingkop ern org lain?
sekarang puas hati kau?? hah,, nak tuduh aku pulak kau nak suroh aku pikir kau main tudoh serang maki hamun aku ape kes?? hah...

tau ko malu,, block aku deactive teros FACEBOOK kau..
ade pon kau perasaan.. hah?? kau maki aku bertalu talu tetibe serang aku tak tau malu pulak??
sudah sudah la buad orang jadi musuh kau... ingat sikit..

dah laa aku malas nak membebel banyak-banyak,..
kau yang mula kan ern,, sekarang tanggung la malu :)
kau nak aku main kasar agi,, meh datang depan depan,, dalam facebook cakap banyak tak gune,, FAHAM??
kalo depan depan nampak sikit sape siamang yang kau maksud ern tuu :)
silap kau laa,, masuk perangkap aku :D

kesian kesian :D
kau tak malu kan kan :D
maaf yee,, kalau aku tak buad macam nie aku ase banyak agi orang yang kau nak jadikan musuh,,, cukop la aku sorang je yang menyampah meluat kat kau,, sedar diri sikit :D

SEKIAN :D

No comments:

Post a Comment

my HISTORY