mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

27 Dec 2013

melabur tirai :)


assalamualaikum kengkawan. 
yang non muslim tuh apa khabar?? 

dah lama tak memikirkan ayat nak merepek meraban kat sini,, 
hari ni tiba lah masanya telah berbulan bulan rasanya tak mengapdate ini blog :)
amik penyapu sapu, amik mop mengemop.. haha.. 


ape cer sehat ke kengkawan? 



dikesempatan ini, saya "SITI NADZIRAH BINTI SAHAT" ingin memohon maaf pada semua mereka yang membaca atau menjeling post ini. 
2013 dah tinggal berape hari jea lagi. tahun baru azam baru orang kata.
 tapi saya macam masih azam yang tak tetunai jea :) hehehe
usaha dah banyak tapi itulah belum ada rezeki agaknya. 

dalam tahun 2013 ni banyak saya buad salah dengan mengutuk, menghina, menyakitkan hati, dan segala meng yang ade lah,, 
 saya menghambakan diri meminta maaf dari hujung rambut sampai ke hujung kaki. 
begitu juga dengan anda saya memaafkan anda juga. 
hari menjelang hari waktu menjelang waktu, 
masa mengejar masa, siang menjadi malam, 
yang terang menjadi gelap. dengan kebesaran tuhan yang maha esa. 

jumpa di tahun baru ya :)
ASSALAM :)



XOXO
naddiy ^_^

No comments:

Post a Comment

my HISTORY