mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

11 May 2012

tinggal kenangan




 ---> rindu nak dengar lagu dalam fon nie !
----> rindu nak touch touch screen :(
---> rindu nak snap snap gamba pakai fon nie :'(

ye aku tau fon aku ta mahal macam handfon kau !
tapi kau tau ke? fon aku banyak jase wooo~~~

orang kata kalau dah ade tak penah nak hargai kalau ta de baru nak hargai ern?
tu laa,, nak buad cam ne dah lumrah manusia !
time fon nie ade dulu aku tinggal2 ern jee..
sampai tercicir kat mane pon aku ta tau !
mungkin dah rezeki orang nak buad cam ne?

mak aku pesan :
ALLAH NAK DUGA KITA MACAM-MACAM CARA DALAM HIDUP NI..
KITA JE KENA KUAD LALUI SUME TU ^___^
hari nie hari orang mana tau esok lusa hari kita plak kan ??


1 comment:

  1. Salam,anda di tag di sini..

    http://blogshokri.blogspot.com/2012/05/1st-mini-giveaway-by-lieyna-rosli.html

    ReplyDelete

my HISTORY