mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

24 Mar 2012

kejadian hari ini :)

ASSALAMUALAIKUM PEMBACA SETIA ! :)

jeng jeng jeng,, oke aku nak share someting hari nie,,
oke petang tadi pegi ar merayap kat GM KLANG dengan tercinta..
pasur gi tanjung dok lepak sampai tengok matahari terbenam !
woaaa,, romantic gitu kan??
okee.. seblom magrib aku balik ar ern,,

sampai kat pandamaran tetiba jem,, sume kete parking tepi !
aku pon nak tau ar asal ern??
tengok tengok ade orang nak terjun tingkat 5 daa,, nak bunoh diri..
then aku suro la tercinta u-turn,,
sebab nak tengok dekat-dekat,,
pastu park ar betol-betol kat tempat kejadian !!


*ce korang teka cam ne dia bole duduk kat huruf C tu :))


haaa,, korang tengok tuu,,
memang ramai gila laa tadi,,
macam tiger show siott!! HAAHAA,
 
menurot kata orang-orang kat situ dia nak bunuh diri sebab CURIK KERETAA
aduii,, lawak betol laa,, time buad dosa dulu ta nak plak pikir,,,
time dah kantoi nak bunuh diri la pulakk,,
tapii ta mati pon,,GIMIK dia jee :)
aku pon ta stay lelame kat situ,,
malas nak tengok orang buad keje bodoh tu lelame :D
agi pon time tu nak magrib dah :)

ALAHAI pembace sekalian !!
ade ke patut nak bunuh diri bagai,, pelik laaa..
time buad salah tak nak sedo,,
lau terkantoi dah buang masa orang lain,,
MANUSIA MANUSIA !!
*betul kata orang tua-tua..
SESAL DULU PENDAPATAN SESAL KEMUDIAN TAK BERGUNA :)

No comments:

Post a Comment

my HISTORY