mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

30 Mar 2012

BANJIR BANJIR,,,


*salah satu jalan alternatif yg ditutup.. !


BANJIR menyerang KLANG,,,
kuasa ALLAH siapa tahu,,
diturunkan hujan selebat lebatnyee,,
mak aku cakap ujan dari kol 3 pagi selebat-lebatnyaa,,
(aku kat s.alam mana la tau)
terok terok,, abis jalan nak kuar sume tutop sebab banjir kalau redah kompom la tersadai,,
kakak, abah, abg ipar aku sume tak gi keja arini..
maklom laa,, dpat cuti free sape tak nak ern??
YB UMNO turon padang plak, betapa prihatinnya beliau,,
beri bantuan sana sini,,
sayang BN untuk generasi akan datang :)
yang kesiannyaa. umah jiran aku semua masuk air,,
tapi,, ALHAMDULILLAH umah aku tak masuk,,
mungkin sebab tinggi kot,,
ade la dalam kol 2 petang tadi air mula surut,,
jalan pon da bnyak bukak dah,, orang keliling pon dah banyak bergerak,,
abis penarik air tu org beli kat kdai kdai kat sini. :)
senyum panjang je taukey kedai tuu :)
so far sekarang keadaan dah okey,,

p/s : rahmat ALLAH datang bila-bila jee,, kita sebagai manusia mestilah pandai mengatur semua tuu,,

No comments:

Post a Comment

my HISTORY