mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

8 Nov 2011



 Saya sayangkan awak..
terlalu dan tersangat sangat...

tapi,, kadang-kadang saya terfikir,..
awak betol ke sayangkan saya??
kalau awak rasa niat awk nak mainkan perasaan saya tolong laaa,,
jauh kan diri awak dengan sayaa,,
kita boleh slow talk,,
saya tak suka memaksa orang untuk sayang dan cintakan saya,,




tapi,, andainyaa sayang awak mmg tulus dari hati,,
saya lah orang pertama yang berasa bahagiaa,,
terlalu dan terlampau bahagiaa..
yess im serious,,
saya memang tersangat cepat sayangkan orang tu adalah kenyataan,,
tapi sekelip mata saya bole melupakan,,
itu satu kebenaran,,
tapi saya tak suka bermusuh,,
seblom nie mereka yang pernah menjadi sejarah dalam hidup saya sekarang menjadi teman yang tersangat baik,,

awak berjanji awak nak menjadi terbaik kan sayang,,
saya harap awak tunai janji awak :)
saya tak suka berkongsi,, itu hakikat yang awak perlu terimaa :)
saya cintakan awak,,
kalau boleh saya tak nak kehilangan awak..
 

awak.. saya harap awak faham perasaan saya,
saya terlalu cintakan awak,,


that's all for today,,

No comments:

Post a Comment

my HISTORY