mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

20 Aug 2011



tu la dulu time aku sayang kau sepenuh hati kau buad macam aku nie, ape je kan??
then sekarang time aku dah tak perlu kau sebok la tekedek-kedek,,,
what the %$#^...
tipu lah kalo aku cakap aku tak sayang,,
3 tahun bhai,, cukup lame,,,
 memang banyak la aku kene lepaskan ern,,
pedih memang pedih :(

da seminggu kau buad aku sengsare,,
da seminggu kau bia aku sorang-sorang
 tetibe kau nak aku pegi kat kau balik,,
ape ke &^$^...

 aku mintak maaf lah,,,
dulu memang aku bejanji nak simpan semue dalam hati,,
 tapi lepas ko ignore aku,,
kau pentingkan kawan-kawan kau,
 kau sakitkan hati aku,,
kau jumpe mak aku,,
semue tu buad aku menyampah dan terus menyampah
cukup laaa,,, tak perlu tunjukkan sume tu dah,,
tolong laaa,,

aku da ade yang lagi better dari kau,,
tolong jangan menagih simpati kau kat aku,,
aku tak nak tengok muke kau lagi,, pegi sane jauh-jauh,,,
pegi la bawak ape pon kau nak bawak,,
kau dah tak de ruang lagi kat hati aku,,
hanye kenangan + kenangan..
p/s : sayanglah ape yang kau miliki,, miliki lah ape yang kau ade,,

No comments:

Post a Comment

my HISTORY