mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

6 Jul 2011

today :)

opss telupe pulaq :D
assalamualaikum to muslim and hello to non muslim :D

ahaha arini umah aku ta de air,, semlm nasib mandi malam kalo tak perh bau die :)
hahaha bole plak paip belakang umah nak boco,, ayah aku pon bole plak men betolkan je ta kasi aku mandi dulu sampai kol 6 petang baru mandi hah amik kau,..

pastu petang tadi plan nak mengayap ngan ma future :)
tpii,,, die kuat tido la badan je kecik,,, ta pe la mungkin die penat kot ye la keje malam,,, aku lak dok abes ern duit die je sian die :) hahaha,...

malam tadi makan berger daging wah da lame siott aku ta makan beger daging :)
 

sedap ern :)

haha... cam ne la aku nak bediet nie kalo malam pon aku melantak jugak :)
haha ape la kau nie nad...

No comments:

Post a Comment

my HISTORY