mereka yang saya sayangi :)

klik LIKE jika anda suka :)

5 Jul 2011

Dah malam ta bole tido jop merepek kat sini :D

hye.. da lame ta update kan :)
haha sekarang aku da pandai dah so jangan tekejot la bile aku asik update blog aku jep :D
memandang ern time da lewat aku pon ta ngntok tetibe mood pon cam ta betol.. meh aku nak merepek,, layan je la :)  


Semalam pegi poli wah rindu sangat kat poli,, rindu dak kelas yang gile tak betol.. haha,, kalo dorang ade rase menyampah je,, kalo dorang ta de lak rase rindu sangat,.. haha,, gi dafta sekejap gile. pastu gi merayap kat foodcourt :) ngan LIDYA, ARINA, NABILA a.k.a NAB, ZEE, AIN ngn MIRA.. BEST gile kot,. pas tu gi rumah sewa kemas bilik la dapo la,, wah macam tak pecaye je dah bujang :D
hah ingat ern nak tido situ sekali tak jadi la.. semue balik,, so jumpe senin depan la teros kelas :D
HURAYYY,... haha.. sampai je rumah ta sempat masok teros ikot SI DIA :D tgk kude kat kampong delik :)
haha,, best gile,,

Besok lak nak gi soping :)
nak ikot tak?? jop la,, ok tggu kat depan umah :D haha sengal je la kau nie nad oiy apedah kau merepek,,,
ok la jumpe besok plak erh :D
bubye :D

No comments:

Post a Comment

my HISTORY